Dopiero zaczynamy działalność
Miecz ten jest zrobiony ze skóry rekina, a przy tym jest bardzo ostry. Miecz ten nie tnie, lecz rozszarpuje wszystko z czym będzie miał kontakt. Dodatkowo ma bardzo ciekawe właściwości - potrafi wchłonąć całą chakrę, jaką przeciwnik używa do wykonywania Jutsu, efekt jest taki, że przeciwnik nie może wykonać techniki. Zasięg wchłaniania chakry przez miecz wynosi maksymalnie pięć metrów, maksymalna ilość chakry którą może wchłonąć za jednym razem wynosi 5 000. [Jeżeli technika wykracza poza ten limit, to Samehada wyłącznie ją osłabia.]
Przebudzenie
Gdy Samehada zaabsorbuje odpowiednią ilość chakry(20 000), jest w stanie się przebudzić.
W efekcie Samehada wydaje się być jeszcze bardziej żywa, jej rozmiary znacznie się zwiększają, oraz pojawiają się szczęki z setkami zębów gotowych rozszarpać przeciwnika. Broń w tym stanie może samodzielnie poruszać się po wodzie i pod nią, oraz częściowo po lądzie, jednak jest bardzo powolna.
Miecz nie zaprzestaje wysysania chakry przeciwnika, niestety wymaga przy tym bliskiego kontaktu.(5 metrów)
Na tym etapie Samehada jest w stanie wchłonąć 10 000 chakry przeciwnika.
[Jeżeli technika wykracza poza ten limit, to Samehada wyłącznie ją osłabia.]
Polimeryzacja
Bardzo zaawansowana zdolność, prowadzi do połączenia ciała posiadacza Samehady, z samą bronią.
W ten sposób użytkownik jest w stanie bez ograniczeń oddychać pod wodą, oraz poruszać się pod nią z dużo większą szybkością.
Wygląd ciała można porównać do pół-rybiego, pół-ludzkiego, przy całym procesie gracz zyskuje także skrzela i ostre pazury do rozszarpywania ofiar.
Przy choćby dotknięciu przeciwnika, traci on 3000 chakry, trafia ona następnie do użytkownika i może on ją wykorzystać do swoich technik.
Witalność wzrasta o 20 punktów statystyk, a szybkość wzrasta o 30 punktów. (tylko w wodzie)
Użycie zdolności wymaga wykorzystania 30 000 chakry.
Tylko jedna osoba może ją posiadać.
Kosztuje: 90 000G
Należy do
Offline